دانلود مداحی جدید 98 دانلود مولودی 98

دانلود مداحی جدید 98 دانلود مولودی 98

دانلود مداحی جدید 98 دانلود مولودی 98

دانلود مداحی جدید 98 دانلود مولودی 98

  • ۰
  • ۰

مداحی شب دوم محرم 95

دانلود مداحی شب دوم محرم 95 کربلایی جواد مقدم

مداحی شب دوم محرم 95 جواد مقدم

 

مراسم مداحی شب دوم محرم 95

با مداحی کربلایی جواد مقدم آماده دریافت شد.

 

 

همه دعوتش کرده بودند بیا (زمینه جدید)

باز آتیش غم توی دلم شعله کشیده (زمینه جدید)

سینه زدن عبادته نشانه ارادته (شور جدید)

سینه زدن عبادته نشانه ارادته (شور جدید)

به تو توسل کردم به تو ارادت دارم (شور جدید)

کارت اینه داری دل منو می بری (واحد جدید) - سبک محمدزاده

آقاییت همیشه بهم شده ثابت (شور)

سعادته هرکی دیوونه باشه (شور جدید)

تا که از عشق حسین نغمه دل سر دادم (شور)

کرببلا نبر ز یادم جوونیمو پای تو دادم (شور)

شادی هر دو جهان بی تو مرا جز غم نیست (مدح)

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

 

 

دانلود مداحی شب دوم محرم 95 جواد مقدم , مداحی محرم 95 جواد مقدم , دانلود مداحی محرم 95 جواد مقدم , شب دوم محرم 95 جواد مقدم , دانلود مداحی محرم 95 , مداحی محرم 95 , روضه شب دوم محرم 95 , روضه محرم 95 , روضه محرم 95 جواد مقدم , مداحی 95 , دانلود مداحی محرم 95 مقدم , محرم 95 مقدم , همه دعوتش کرده بودند بیا (زمینه جدید) , باز آتیش غم توی دلم شعله کشیده (زمینه جدید) , سینه زدن عبادته نشانه ارادته (شور جدید) , به تو توسل کردم به تو ارادت دارم (شور جدید) , کارت اینه داری دل منو می بری (واحد جدید) سبک محمدزاده , آقاییت همیشه بهم شده ثابت (شور) , سعادته هرکی دیوونه باشه (شور جدید) , تا که از عشق حسین نغمه دل سر دادم (شور) ,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی